RSS

M-am mutat ! E al dracu’ de bine !

07 Iun

Ca sa fie cat mai clar de la inceput, acest articol se adreseaza celor care au capul pe umeri, care vor sa faca ceva, care cauta solutii si nu probleme si celor care nu sunt sclavi.Ca sa intelegi ultima parte citeste acest articol.

Vine un moment in viata fiecaruia cand e apasat de nevoia de independenta.Vrea sa se mute singur, sa se intretina singur, sa nu mai stea cu parintii si sa fie bazat pe el. Poate am gresit la inceputul paragrafului pentru ca in viata unora nu vine niciodata acest moment.Lenea si apatia acapareaza creierul si implicit gandirea, iar siguranta caminului de acasa si bineinteles confortul sunt suficiente pentru nevoile primare gen mancare, adapost, sex si se creaza practic o fobie fata de riscul de a lua viata in propriile maini. Si practic asta ii impiedica pe multi sa faca urmatorul pas logic in dezvoltarea personala,spirituala si maturizarea exemplarului si anume sa se mute.

Oarecum trist, dar nu e normal sa stai toata viata cu ai tai si sa te declari implinit.Parerea mea ca doar nu dau cu parul desi sunt sigur ca in mintea unora deja s-a declansat ura si a inceput deja sa mi se umple frigiderul.Las’ ca-i bine ca oricum tre sa fac piata curand🙂.

Intrebarea voastra fireasca ar fi „bine frate, da’ tu vorbesti numa’ de povesti frumoase pentru motivatie sau ai facut-o si tu si deci vorbesti despre un cacat pe care-l cunosti?”. Raspunsul meu este da.M-am mutat. Si e al naibii de bine sa fii pe picioarele tale la 21 de ani si sa stai in apartamentul tau.N-as fi putut sa-mi permit sa stau singur asa ca mai stau cu un tovaras foarte bun care a gandit la fel ca mine si care acum e la fel de fericit ca si mine.

Poate ar fi bine sa discutam despre eventualele motive(scuze) pentru care e mai greu sa te muti de-acasa. Gen banii.Pai frate, niciodata n-o sa ai suficienti bani, cerul n-o sa fie destul de albastru, iarba n-o sa creasca suficient de mult, n-o sa  fie niciodata un moment bun ca fata de langa tine sa-ti zica ca te-a inselat cu 2 prieteni.Si culmea,in acelasi timp.Niciodata n-o sa fie perfect, dar toate problemele pot fi rezolvate.Totul e sa-ti iei destinul in maini, sa realizezi ca trebuie sa-ti faci un plan cat de rudimentar si ca viitorul ti-l faci doar tu.Nu exista noroc, n-o sa gasesti o geanta cu valuta. Exemplu personal : M-am mutat cu 300 de mii lei vechi in buzunar si cu frigiderul gol🙂.Bine…recunosc.In frigider erau cateva sticle de vin si una de tequila.

Odata ce treci peste barierele mentale si realizezi ca totul depinde de tine, totul pare altfel.

Ca un fel de final ma gandeam sa scriu un citat dar cel mai potrivit mi se pare sloganul Nike „JUST DO IT ” .

Si inca vreo doua lucruri…M-am mutat in Ploiesti, zona Malu Rosu.Chiria pentru apartament cu 2 camere mobilat full option e 700 RON. Asta ca idee daca ajuta pe cineva.

Sunt deschis la comentarii si chiar le astept cu drag.

Bafta in viata !

 
Un comentariu

Scris de pe 7 Iunie 2012 în Afaceri

 

Etichete: , , , , , ,

One response to “M-am mutat ! E al dracu’ de bine !

  1. Manu021

    17 August 2012 at 3:46 pm

    Imi pare bine ca iti place site-ul „Personalitate Alfa”. In acest moment caut o chirie, dar mai ales sfaturi inainte de a te muta in chirie. Articolul tau a fost e binevenit.

     

Zi si tu acuma

 
