RSS

Finishing pieces

23 Dec

Cam asa suna si comenzile care ma freaca la munca.Care ma freaca cel mai tare. Dar oportunitati sunt peste tot in jurul nostru si putem alege sa cadem, sa urcam, sa fim ce vrem noi sa fim.Pentru ca tot ce e in jurul nostru a fost la inceput un gand.Si apoi…Imposibilul nu exista.Atat timp cat ai o minte deschisa si libera sa accepte chestia asta.

Cam despre asta e articolul asta.Mai e putin si se termina si anul, mai raman doar cateva piese din viitor ce ne vor contura prezentul si apoi anul acesta va fi dat uitarii.Articolul asta e si pentru Aura si Geo cu care am stat la masa aseara si care m-au facut sa-mi redau seama ca indiferent cat de fucked up ai fi pe lumea asta, tot mai raman frumosii nebuni inteligenti ai acestei natii geniale reprezentata de romani cu care merita sa stai de vorba, care merita timpul tau si care te ridica sau cel putin sadesc in mintea ta acea incredere si acea convingere ca inca nu esti nebun complet.Si chiar daca as fi, ce? What the fuck?! Mai bine nebun si fericit in lumea mea decat un sclav in lumea celor multi.

Sunt lucruri pe care acum le-am inceput si pe care nu stiu daca le voi termina vreodata.Dar sunt lucruri ce se perinda pin mintea mea cu intensitatea unui beat care-ti fute mintile cand te prinde in elementul tau si deci nu pot sa tac.Poate asta a fost problema mea : n-am putut sa tac niciodata.

Schimbari…se pot face.Cu efort, da.Dar cum era aia? Get rich or die trying, huh ?

Un Craciun fericit si fie ca cei dragi voua sa fie si cei care va considera pe voi dragi.Pentru ca iubirea este magie doar in momentul in care este impartasita si reciproca.

Fiti cum vreti sa fiti ! Petrecere frumoasa !

Recitesc articolul.Sa-mi bag picioarele daca am inteles ceva :)) .N-are logica, nu? Eeeh….ganduri.Intotdeauna am publicat needitat, de ce as face altfel acum?

 
2 comentarii

Scris de pe 23 Decembrie 2011 în De iarna, De-ale mele

 

Etichete: , , , , ,

2 responses to “Finishing pieces

  1. Sasha

    23 Decembrie 2011 at 11:13 am

    eu am inteles…
    lumea e a mea..:P

     

Zi si tu acuma

 
