RSS

De ce imi place Blogal Initiative

17 Dec

Imi place proiectul Blogal Initiative.Am mai spus-o si ma repet.Respect si sustin initiativa omului din spatele proiectului a.k.a Chinezu. De ce?

Pentru ca ai foarte multe de castigat.Pentru ca facand parte din aceasta comunitate ai sansa de a participa la unele proiecte faine, pentru ca iti poti dovedi talentul.Care talent? Cati dintre voi s-au saturat de majoritatea reclamelor de la TV seci si care fara vreun pic de imaginatie te implora sa cumperi?Sunt sigur ca multi.Aici iti poti dovedi imaginatia si creativitatea si poti promova produsul pe care il vrei, pentru ca nimeni nu te obliga sa te implici daca nu vrei si poti arata cat de bun ai fi tu ca om in publicitate. Si cu putin noroc si foarte multa munca, o singura participare la o campanie iti poate aduce o eventuala colaborare.

Poti castiga trafic, poti atrage atentia oamenilor care au potenta in internetul romanesc si le poti castiga respectul.Ceea ce e mare lucru.

Nici n-am mai mentionat premiile pe care ai sansa sa le castigi.Care daca nu sunt substantiale in adevaratul sens al cuvantului, cu siguranta nu sunt de neglijat.

Si mai cred ca initiativele de acest fel ajuta intr-adevar blogosfera romaneasca sa creasca in primul rand ca si calitate.Pentru ca trebuie sa fii cel mai bun ca sa castigi si asta presupune sa muncesti mult si sa-ti dovedesti profesionalismul.

Personal, de la ei am castigat doar un stick.In posesia caruia nu stiu cum sa intru, dar sunt sigur ca vor gasi ei o cale.Altii au castigat mai mult.Dar au meritat ! Ii felicit !

Bloggingul este o pasiune, dar poate deveni si o afacere.Blogul iti ofera sansa sa devii cunoscut, sa-ti cresti valoarea brandului si chiar si conturile.Dar inainte de toate, trebuie sa ramana doar o pasiune pentru care pastrezi cu placere,cu respect si pentru care dai tot ce ai tu mai bun.

Si e frumos sa vezi ca proiecte cum este si blogal initiative incearca sa te sustina din toate punctele de vedere.

Am si eu in cap multe proiecte, multe lucruri frumoase pe care vreau sa le fac si sper ca intr-o zi proiectele pe care le voi implementa sa castige respectul de care se bucura echipa formata de Chinezu si sa-i faca pe altii sa vorbeasca la fel de frumos cum vorbesc eu acum despre acest proiect.Pana atunci va mai dura insa pentru ca am nevoie de un laptop care sa ma sustina tehnic.Si inca nu mi-l permit :)) . Dar trecem si peste asta si reusim daca vrem cu adevarat, nu?

Un week-end fain si mult succes tuturor bloggerilor !

 
4 comentarii

Scris de pe 17 Decembrie 2011 în Blogging

 

Etichete: , , , , , , , , , ,

4 responses to “De ce imi place Blogal Initiative

  1. Cristian China Birta

    18 Decembrie 2011 at 11:07 am

    Multumesc. Atat zic. O sa scriu la un moment dat la mine cat de importat este acest cuvant. Pentru ca, in mintea mea, este extrem de important si aduna la un loc tot ce trebuie spus in anumite moment. Cum este cel de acum🙂

     
    • mirceacolceag

      18 Decembrie 2011 at 12:42 pm

      Cei ce fac lucruri frumoase pentru noi merita apreciati la adevarata lor valoare.Multumesc pentru comentariu !

       
  2. Adri

    18 Decembrie 2011 at 2:20 pm

    Este foarte adevarat ceea ce ai scris tu mai sus. Si mie imi place site-ul, dar mai ales imi plac persoanele care sunt in spatele acestuia. Am participat si eu la niste concursuri organizate de ei, dar pana acum nu mi-a suras norocul🙂.

     
  3. mirceacolceag

    18 Decembrie 2011 at 7:05 pm

    Mai mult succes pe viitor Adri.Perseverenta si ambitia fara nicio ezitare e modul in care iti faci singura norocul.si stiu ca poti!bafta!

     

Zi si tu acuma

 
