RSS

Work and travel Grecia, SUA, Spania si alte tari

12 Dec

Eu sunt inscris in ICEPWorld de pe vremea cand n-aveam de lucru.Asta inseamna de anul trecut.Am citit ceva lucruri faine, am observat ca exista oportunitati si ca e ceva mamaliga de mancat pentru studentii cu capul pe umeri si cu o perspectiva asupra viitorului lor.Pentru ca pana la urma doar aceste persoane pot profita de oportunitati de genul asta.Daca nu esti un student inteligent si nu stii ce vrei sa faci punctual, nu vei vedea oportunitatea asta.Clar. Cei despre care v-am vorbit organizeaza un targ de joburi.Cam 1000 de joburi.De tipul work & travel🙂 .Ceva fain in mod cert.Pacat ca eu n-am avut parte de asta

Mai multe detalii gasiti aici.Sper ca cel putin unei persoane ii va fi de folos informatia. Informatia inseamna putere asa ca n-aveti nimic de pierdut sa aruncati un ochi😉 .

Inainte de a face asta, cititi pe acest minunat blog motivationalul de azi.

Un inceput de saptamana in forta !

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 12 Decembrie 2011 în Afaceri

 

Etichete: , , , , , , , , , ,

Zi si tu acuma

 
