RSS

I really,really want a god damn notebook !

04 Dec

Imi doresc un laptop de ceva vreme.Cam de cativa ani.N-am reusit sa-l obtin inca.Nasol, stiu.

Mi-l doresc pentru ca am un calculator vechi care nu mai face fata cam la nimic.Merge din ce in ce mai greu.Imi doresc un laptop ca sa pot scrie mai mult pe blog, mai rapid si sa pot sa ma conectez de oriunde si sa nu mai fie nevoie sa ajung acasa ca sa am internet.

Cred ca il si merit.Datorita realizarilor pe care le-am avut anul asta.Poate nu multe, in comparatie cu altii, dar suficiente in conditiile in care m-am putut baza numai pe mine.Probabil asta e modul meu de a spune ca am fost suficient de cuminte :)) .

Imi doresc un laptop.Imi doresc un laptop de la EVOMAG pentru ca le sta in putere sa-mi faca acest cadou, pentru ca ar fi o mare bucurie pentru mine si pentru ca e frumos sa daruiesti🙂 .Si nu e imperios necesar sa primesc doar un cadou iar eu sa nu ofer nimic in schimb.Asa ca sunt dispus sa si muncesc pentru acest cadou🙂 . Cum? Nu stiu.Sa se gandeasca cei de la Evomag si blogalinitiative si sa-mi dea de stire.

Presupun ca asta e scrisoarea mea pentru Mosul de anul asta.Alta nu cred ca va mai exista.Sper doar ca cineva sa o citeasca si sa n-o arunce la cos asa cum ni se intampla noua, romanilor, de ceva vreme.

Si sper sa imi primesc cadoul pe anul asta…

Si inca ceva : Imi doresc enorm de mult un laptop, insa daca cei de la evomag si blogalinitiative vor considera ca alt participant la campanie are mai multa nevoie de un laptop decat mine, atunci imi doresc ca articolul meu sa fie ignorat si sa se bucure acea persoana de cadoul pe care si-l doreste.

Sarbatori fericite !

 
4 comentarii

Scris de pe 4 Decembrie 2011 în De prin net

 

Etichete: , , , , , , , , ,

4 responses to “I really,really want a god damn notebook !

  1. Adri

    8 Decembrie 2011 at 7:10 pm

    Bafta multa :p.

     

Zi si tu acuma

 
