RSS

Sinceritate maxima !

25 Noi

Atentie ! Nu citi aceste randuri daca ma vei judeca prin prisma cuvintelor vulgare pe care le voi folosi !

Ne mandrim cu tinerii care au realizat ceva si zicem „Vaaaai! Ce bine i-am crescut si ce bine au ajuns!” iar cand altul care vrea sa faca ceva ne cere ajutorul ii spunem ca e prea optimist si ca oricum n-o sa realizeze nimic pentru ca e prea ratat.Sa-mi fut una daca pot sa inteleg cum putem gandi atat de stupid!

Ne barfim pe la toate colturile si ne ridicam singuri in slavi minunandu-ne cum mama dracu’ altii nu vad ca putem sa facem pana si tumbe in levitatie deasupra santului, iar fata in fata ne pupam singuri unul pe altul in pula! Deh…avem interesuri! Caz care e complet acceptat de catre o societate tembela cu o mentalitate care promoveaza ideea de „fii fericit ca esti sclav!”

Imi zicea cineva azi la munca ca sunt prea optimist. Cand alternativa e sa fiu futut in cur si atunci cand nu mai pot nici macar sa stau in genunchi , pai in pula mea, sunt al dracu’ de optimist si o sa realizez tot ce-mi propun. Pentru ca nu-mi convine sa-mi futa creierii toti ratatii de s-au ridicat pe spatele altcuiva si sa primesc fix pula pe oriunde ma duc pentru ca eu nu am relatii.

Stiu deja ca citesc din ce in mai multi blogul.Nu e aroganta, e doar o statistica pe care o vad zilnic.Si stiu ca foarte multi dintre cei care vor citi si se vor regasi in cele exprimate mai sus vor simti nevoia sa refuleze incepand desigur cu „baga-mi-as” cu alineat.Ceea ce n-ar fi neaparat un lucru deranjant pentru ochii mei pentru ca nu sunt de acord cu cenzura.Insa am pretentia ca acela care face o astfel de afirmatie sau lasa un astfel de comentariu sa scrie macar corect.De aici rezulta ca nu voi avea nici multe comentarii.Sau poate voi da fix de acei oameni care mi-au aratat ca exista si romani destepti, frumosi si cu mari pretentii de la viata si care culmea, chiar fac ceva in timp ce cei ce contesta o freaca la rece cu berea in mana.

Cand vom invata sa invatam zilnic, vom invata sa avem incredere in forte proprii si vom intelege ca pana la urma tot ceea ce vedem in jurul nostru a fost la inceput doar un simplu gand si ca suntem doar oameni pe pamant si nu exista si o civilizatie extraterestra sau macar vreo colonie care sa umble in gasca pe tot globul si sa faca toate lucrurile frumoase pe care istoria ni le asterne in fiecare zi ce tocmai a trecut, poate si doar poate, vom reusi sa ne sculam drepti din cacat si din sudoare si vom incerca sa facem ceva.Si culmea, legea persistentei si ambitia ne dovedeste ca cei care insista chiar reusesc sa faca ceva.

Dar intai si intai trebuie sa ne eliberam mintea si sa ne aducem aminte ca timpul trece si ca nu mai e la moda sa-ti aprinzi o tigara, sa zici un „baga-mi-as pula” si fata sa ramana impresionata si sa cada in bratele tale pentru ca acum vrea si ea mai mult, iar tu o sa ramai intr-un final singur daca inca o arzi asa.

Sa observam ca nu ne mai satura o bere la o carciuma aflata la periferie pentru ca acum cautam si noi ceva select. Sa vedem ca nu mai e de ajuns sa avem o biciclea cu zorzoane pentru ca vrem si noi o masina buna.

Cu alte cuvinte totul pleaca de la standarde si asteptari. Dupa standardele mele sunt exact unde trebuie sa fiu la momentul in care ma aflu, dar cu siguranta nu e momentul pe care vreau sa-l imortalizez si sa-l surprind pentru o viata. Vreau mult mai mult si sunt al dracu’ de optimist!Si exista un singur motiv: Pentru ca altfel pot deja sa mor. Si nu ma aflu printre cei care pot sa moara in pula mea dac-asteapta sa moara!

Ca sa poti sa evoluezi si sa nu ramai in copac pe scara evolutiei, intai trebuie sa constientizezi ca trebuie sa fii sincer cu tine si ca daca ceva nu e asa cum ai vrut, trebuie schimbat chiar daca asta inseamna sa iesi din zona de confort !

P.S. :

Unele exprimari sau alaturari de cuvinte nu-mi apartin in totalitate si sunt inspirate de la Parazitii sau Nimeni Altu’ .

Pentru ca sinceritatea este primul lucru care conteaza atunci cand incepi sa fii corect cu tine !

 
3 comentarii

Scris de pe 25 Noiembrie 2011 în De-ale mele

 

Etichete: , , , , , , ,

3 responses to “Sinceritate maxima !

  1. rusbianca

    26 Noiembrie 2011 at 2:15 am

    Corectitudinea este pentru multi o specie de animal disparut in preistorie…eu sunt corecta cu mine…dar nu sunt altii…facem cat putem…ne impiedicam , ne ridicam, iar facem….pana unde…vom vedea….pana cand vom reusi sa miscam ceva…

     
    • mirceacolceag

      26 Noiembrie 2011 at 4:58 pm

      Daca refuzam sa fim corecti si cu noi insine si o sa continuam sa tot facem un mare nimic o sa ajungem fix nicaieri

       
  2. vivi

    30 Noiembrie 2011 at 4:54 pm

    Un om care nu spera este deja un om mort.

     

Zi si tu acuma

 
