RSS

Prostia te distruge draga mea

22 Noi

Vin acasa linistit, intru pe mess, imi citesc mail-urile, verific statistici, ce ma mai intereseaza pe mine si intra o tipa pe mine pe mess : „Imi dai si mie o poza cu tine pls ?” . „De ce?” zic eu . „Pai am o rubrica pe facebook cu persoanele importante din viata mea si vreau sa te trec acolo.What the fuck-ul nici nu-si mai are rostul in conditiile in care nici macar n-o cunosc, dar na, trecem peste si ii zic doar „Omite-ma pentru ca nici nu ma cunosti” .

Replica : „Hai ca esti retard ! ” si iese de pe mess.

As mai fi putut zice ceva? I-as spune doar ca e trist ca trebuie sa caute straini ca sa isi umple toate chestiile cu prieteni de pe diferite retele de socializare si ca in viata, prostia omoara tot : vise, dorinte, chiar si oameni.

Sad.Fucking sad !

That’s all i’ve got to say .

 

 
4 comentarii

Scris de pe 22 Noiembrie 2011 în De prin net

 

Etichete: , , , ,

4 responses to “Prostia te distruge draga mea

  1. Luli

    22 Noiembrie 2011 at 8:11 pm

    MAAAARE dreptate ai

     
  2. Sasha

    23 Noiembrie 2011 at 4:51 pm

    :))

     
  3. UNU ALTU

    2 Decembrie 2011 at 11:47 am

    :)) tare tipa

     

Zi si tu acuma

 
