RSS

What about team building?

21 Noi

Am lipsit cateva zile si desi am acces la internet si de pe telefon nu am reusit sa mai postez.Poate din comoditate sau poate pentru ca nu e atat de comod sa scrii pe tastatura de la telefon.Dar nu-i nimic. Ma voi revansa.

Am fost intr-un team building si nu am decat cuvinte de lauda.Poate din cauza firmei care a organizat totul si atentiei lor la detalii, poate pentru ca pana acum nu am mai participat la un team building sau poate doar pentru ca am fost foarte entuziasmat. In orice caz, activitatile pe care le-am desfasurat mi s-au parut foarte tari !

Nu in fiecare zi construiesti masini si nu in fiecare zi esti actor si faci un film din nimic.Si cand castigi si Oscarul :)) parca deja vorbim in alti termeni.

Bineinteles ca pentru a reusi sa faci ceva ai nevoie de o echipa.Iar echipa mea a fost cea mai buna in opinia mea🙂.Dar nu asta e important.Important e ca am invatat multe unii despre altii, ca ne-am distrat si ca am invatat ca avand obiective comune si o comunicare eficienta, nimic nu ne mai opreste sa realizam ceea ce ne propunem.

Ma gandeam si la o idee de afaceri de genul asta.Sa te distrezi, sa inveti odata cu alti oameni, sa te plimbi si sa castigi si bani.Foarte tare frate ! Dar si foarte mult de munca.

O sa revin (poate) cu poze si cu mai multe detalii despre acest subiect.Nu de alta dar in mintea mea deja au fost apasate niste butoane si creativitatea loveste cu putere.Ceva bun sper sa iasa.

De fiecare data cand trece o perioada fara sa postez parca ceva lipseste.De-aia it’s so good being back🙂 . Again and again and again…Missed me :> ? Have a wonderful evening !

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 21 Noiembrie 2011 în Afaceri, De-ale mele

 

Etichete: , , , , , , , , , , ,

Zi si tu acuma

 
