RSS

Infrangerile sunt cheia succesului

15 Noi

Azi am aflat ca nu am fost castigatorul campaniei initiata de Vodafone si Blogal Initiative. Suparare mare n-a fost, poate doar putina dezamagire.De ce? Pentru ca eu pun suflet in tot ceea ce fac si ma implic total intr-un proiect. Poate de-aia as fi si un bun colaborator😛 (Pentru cei interesati si pentru cei ce vor sa-mi propuna sa ma imbogatesc, zic eu ca e bine de stiut🙂 ).

Nu e prima data cand pierd ceva, nu e prima data cand nu ies pe locul 1, nu e prima data cand nu sunt cel mai bun.Si cu toate astea pot spune ca ies in castig.Pentru ca imi consolidez atitudinea de invingator! Pentru ca invat sa fiu consecvent si sa dau tot ce e mai bun din mine de fiecare data.Pentru ca stiu ce inseamna sa pierzi si stiu ca e al dracu’ de bine cand ajungi sus si esti castigator.Pentru ca pentru asta s-au inventat competitiile.Participi de 50 de ori ca sa castigi o singura data.And it’s so fucking good !!!

Ideea de baza e sa nu renunti niciodata oricati prieteni s-ar gasi sa-ti spuna ca e mai bine, oricator oameni li s-ar parea ca e o pierdere de timp si oricati oameni te-ar fute in gura.

Fuck’em ! The world is yours!

Poti sa faci orice vrei pe lumea asta ! E de ajuns sa-ti pui in cap si sa faci pe dracu’ pana realizezi lucrul ala!

Cum zicea Andy Szekely…Inspiratie !

 
2 comentarii

Scris de pe 15 Noiembrie 2011 în De-ale mele, Parerea mea

 

Etichete: , , , , , , , , , , , , ,

2 responses to “Infrangerile sunt cheia succesului

  1. AnotherGirl

    18 Noiembrie 2011 at 10:46 pm

    Ai foarte mare dreptate.Fiecare batalie pierduta te face un mai mare castigator,te simti dezamagit dar uneorie e nevoie si de asta.
    La ora de religie (profa e awesome,nu iti imagina o profa’de religie) mi-a spus ca uneori trebuie sa te faci si de ras chiar sa nu iti pese de gurile rele sa treci pe ei pentru ca atunci cand vrei sa ajungi undeva sus iti trebuie si experienta infrangerii .
    P.s NEVER BACK DOWN.
    si vorba ta :Fuck’em ! The world is yours!

     
    • mirceacolceag

      21 Noiembrie 2011 at 9:24 pm

      Cand incepi sa tii cont de parerile celorlalti…deja uiti sa mai fi tu

       

Zi si tu acuma

 
