RSS

Review Nokia C3 -> parere subiectiva

14 Noi

Daca tot am scris in ultimul articol despre telefoane, mai precis despre iPhone 4S , m-am gandit ca as putea sa fac un review,subiectiv ce-i drept, al telefonului pe care il posed.Sau ma poseda el :)) . Sunt mega multumit!

Bateria -> super ok pentru cat il folosesc eu !

MP3 -> se aude foarte bine si clar, mai ales in casti!

Radio -> Prinde foarte multe canale daca esti intr-o zona cu semnal bun! (Si daca tot veni vorba de Radio vreau sa va intreb daca voi ascultati Activ FM , 92.7 ? E un post de radio foarte fain numai cu muzica romaneasca si numai activa)

Internet -> Merge foarte bine si destul de repede incarca pana si pe Vodafone Live.

Mail -> E super misto sa-ti poti citi mail-urile imediat dupa ce le primesti desi devine cam stresant cand primesti cate 50 pe zi ca mine.

Tastatura Qwerty ->Foarte usor te obisnuiesti cu ea si apoi chiar te ajuta mult.

Semnal bun !

Pret mic -> pana in 4 milioane

Camera -> 2MP nu sunt suficienti pentru a face poze extraordinare dar isi face treaba.

Concluzia -> Eu sunt foarte multumit de telefonul pe care-l am si n-am de gand sa-l schimb.

Voi ce parere aveti, ce telefoane aveti si care vi se pare un telefon bun (raport calitate/pret) ?

 
2 comentarii

Scris de pe 14 Noiembrie 2011 în De prin net, Diverse, Parerea mea

 

Etichete: , , , , , , ,

2 responses to “Review Nokia C3 -> parere subiectiva

  1. Adri

    20 Noiembrie 2011 at 3:23 pm

    Am umblat si eu la un moment dat pe telefonul asta, dar nu m-a incantat. Probabil tine si de preferintele personale.

     
    • mirceacolceag

      21 Noiembrie 2011 at 9:25 pm

      Eu sunt multumit, imi place, e ok. Dar normal ca tine si de preferintele personale

       

Zi si tu acuma

 
