RSS

Lansare iPhone 4S – powered by Vodafone :>

11 Noi

Frate…eu si Vodafone avem o relatie speciala.Suntem impreuna de vreo 6 ani si inca merge.Am avut momentele noastre cand ne-am certat, cand am zis ca e mai bine s-o luam pe cai separate, cand eram cu bagajele in sant(ca de, n-am trotuar) si eram gata sa fac primul pas catre alte orizonturi dar cum,necum…am reusit s-o scoatem la capat si am continuat.Si chiar au fost unele situatii grele.Au aparut ispite cu balcoane oferte mai mari, care parca ofereau si alte beneficii care chiar erau utile, nu doar asa, sa fie la numar, dar am decis sa raman fidel.Pentru ca am considerat ca e cel mai bine.Momentan pot spune ca in ciuda problemelor din trecut, sunt foarte multumit de oferta pe care o am pe cartela.Am minute, mesaje, mega, sms-uri nationale, internationale, minute nationale, internationale.Am ce-mi trebe si-s multumit.

Si mai e ceva de mentionat, o faza recenta, ca sa demonstrez seriozitatea celor de la Vodafone. Luna asta mi-a incarcat o prietena cu 8 euro, iar eu vroiam sa-mi schimb si optiunea pe care o aveam daca tot mi-am schimbat telefonul si aveam si net.Si s-a intamplat ca in timp ce-mi anulam eu optiunea existenta ca sa o pot activa pe cea pe care mi-o doream fara sa-mi ia creditul , exact asta s-a intamplat:Am primit mesaj ca mi-a incarcat prietena iar apoi am dat anulare la oferta aia. Si m-am trezit si fara oferta si fara 8 euro.Ca imi luasem si in avans si de acolo imi mai luase 2 euro si ceva. Aveam spume pe creier de nu va imaginati :))! M-au intrebat colegii la munca ce am.Le-am spus.Au zis ca-s cel mai prost si mai ghinionist om.Aia e.Am sunat la „relatii” cu clientii (ca tot la relatii ajungem cand avem probleme) si am dat de o tipa foarte dezghetata.Nu prea ii venea sa creada ce mi s-a intamplat.In fine.Am convins-o, a trecut faza la „coincidente nefericite” si mi-a activat oferta pe care mi-o doream desi eu nu mai aveam credit.M-a inteles si m-a ajutat.Daca citesti aceste randuri, multumesc !!!

Ideea e ca nu sunt scarbe :)) !

Acuma lanseaza iPhone 4S care este cel mai rapid si mai puternic iPhone de pana acum. Mi-ar placea enorm de mult sa patinez si eu un pic pe el, sa vad cam ce poate si daca merita buzz-ul asta creat in jurul lui.N-am avut pana acum niciun iPhone si chiar mi-as dori.

Daca ar fi sa zic de ce-l merit as zice pentru ca e o dorinta de-aia care daca nu ti-o indeplineste cineva si nu te ajuta, nici n-o s-o realizez pentru ca nu-mi permit.Si ar fi o experienta frumoasa.

Vorbele de la inceput n-au fost pupaciri in fundulet pentru ca nu sunt genu’ dar chiar asa stau lucrurile.Sunt multumit de Vodafone si vom continua relatia🙂. As mai mentiona ca din ce-am inteles de la Chinezu , voi , astia care va permiteti, ar fi bine sa il luati chiar maine.Pentru ca beneficiati de o super oferta, primiti si un cadou si ca la iPhone 4S , s-ar putea sa nu mearga ideea conform careia „lasa frate ca trece buzz-ul si se ieftineste”. S-ar putea ca la telefonul asta, desi…la dracu’ , nu mai trece mult si fac astia o aplicatie de cred ca face si cartofi prajiti :)) si deja nu mai e telefon , e din alta dimensiune , sa mearga chestia aia cu „cu cat trece timpul cu atat se asterne mai multa valoare asupra lui”😉 .

Tehnologia e viitorul.Asa ca daca vreti un telefon smecher, luati-va iPhone 4S de la Vodafone.

Daca n-am avut iPhone nu sunt in masura sa va fac o recenzie, de aceea gasiti aici un full review al telefonului si aici toate detaliile pe care vreti sa le aflati (in romana).

V-am zis de ce-mi doresc un asemenea telefon, v-am zis de ce as alege Vodafone.In final bagam si niste ps-uri ca am vazut ca se poarta :

P.S. 1 : Foarte misto campania pe care au facut in social media pentru promovare ! Bravo si felicitari ! De apreciat !

P.S. 2 : Imi plac reclamele Vodafone si ca se concentreaza asupra tinerilor ! Si imi place gagica blonda🙂 .

 
5 comentarii

Scris de pe 11 Noiembrie 2011 în Blogging, Parerea mea

 

Etichete: , , , , , , , , , , , , ,

5 responses to “Lansare iPhone 4S – powered by Vodafone :>

  1. Sasha

    11 Noiembrie 2011 at 10:12 am

    E adevarat k vodafone a facut super eforturi sa-si mentina clientii,si cu lansarea iPhone-ului a intarit acest lucru.As vrea si eu asa ceva,dar….bineinteles k banii is o problema.Dar recomand acest iPhone pentru ca recenziile par foarte bune.

     
  2. vivi

    12 Noiembrie 2011 at 9:38 pm

    Ma multumesc cu panarama mea de NOKIA.

     

Zi si tu acuma

 
