RSS

Ce si cum sa vinzi ?

07 Noi

In orice afacere, mai important decat produsul in sine, e sa stii cum sa vinzi. E mult mai important marketing-ul.Trebuie sa stii de la inceput ca nu poti vinde orice si oricui. Trebuie sa te gandesti foarte bine cu ce-ti asociezi imaginea. Trebuie sa stii de la inceput cine sunt consumatorii catre care iti indrepti atentia, cine e dispus sa plateasca pentru ceea ce oferi tu. Trebuie sa fii foarte atent. Pentru ca de foarte mult timp „informatia inseamna putere” nu mai reprezinta doar un cliseu acceptat doar de catre cei care stiu cu ce se mananca. In ziua de azi cand social media este la putere , trebuie sa-ti cunosti clientii foarte bine , trebuie sa le stii preferintele , trebuie sa le cunosti punctele slabe si trebuie sa stii de ce au nevoie si pe ce si-ar cheltui banii. Iar apoi trebuie cumva sa-i manipulezi. Nu e un cuvant atat de dur pentru ca pe asta se bazeaza economia si trebuie sa fim constienti de asta si sa avem curajul sa recunoastem si sa punem lucrurile pe masa si sa le tratam asa cum sunt.

Nu poti sa pui un pansament pe cur cand te doare capul.

Referitor la afacerile online , care sunt intr-o crestere continua de cativa ani , chiar si la noi in Romania, imi pare ca sunt cele mai profitabile.Pentru ca nu ai nevoie de lucruri tangibile, lucruri care costa. Ai nevoie doar de un spatiu virtual in care sa te desfasori si in care sa-ti arati produsele. Ai acces direct la consumatori datorita retelelor sociale, iar apoi trebuie doar sa convingi omul din spatele calculatorului ca are nevoie de produsul tau si ca obtine vreun fel de beneficiu daca iti baga tie bani in buzunar. Aici intervine talentul fiecaruia , inventivitatea , creativitatea si manipularea.

Personal, as cumpara un produs de care n-am nevoie daca vanzatorul m-ar convinge, doar ca sa salut talentul lui. Pentru ca eu consider ca a vinde e o arta.

Mai am o curiozitate si aici fac apel la parerile voastre pentru ca parerea mea umila e doar parerea mea. Si daca nu e confruntata cu feedback pozitiv sau negativ, gandurile asternute raman doar ganduri peste care se asterne alti kilo in timp. Cum alegi produsele pe care sa le vinzi pe un blog?

Am cateva teorii dar mai degraba as prefera parerea voastra urmand sa-mi spun si eu parerea intr-un articol viitor.Ce credeti voi ca as putea promova eu? Ce ma vedeti vanzand? Nu conteaza daca asta se va intampla azi, maine sau daca va mai trece ceva timp, dar sunt curios. Probabil conceptiile mele vor sa vada perceptiile voastre, asa ca va rog doar la un comentariu chiar si cel mai scurt. Ce ma vedeti promovand pe blog?🙂

 
Un comentariu

Scris de pe 7 Noiembrie 2011 în Afaceri, Cum sa...

 

Etichete: , , , , ,

One response to “Ce si cum sa vinzi ?

  1. Alex Marias

    8 Februarie 2014 at 5:27 am

    Super interesant articolul!

    Ca si adaugare, celor care vand online si trimit colete Ramburs, le recomand sa foloseasca Baza Nationala a Clientilor Neseriosi, http://www.ClientiNeseriosi.ro , unde se poate verifica fiecare client nou, se pot adauga cei care nu ridica coletele ramburs si se poate recupera Paguba taxa de transport Tur-Retur, caci multi de obicei accepta sa o plateasca ca sa fie scosi ….

    Firmele de telefonie Mobila au Preventel, iar bancile au Biroul de Credit, baze nationale de date cu clientii care au dat tepe in domeniul lor, era nevoie si de o Baza Nationala de date cu teparii Magazinelor Online care nu ridica coletele…

     

Zi si tu acuma

 
