RSS

Plus 500

30 Mar

Probabil ati vazut pana acum reclama cu Plus 500.Dupa toate sansele,probabil ati mai vazut-o si prin alte parti.Ce reprezinta Plus500? Un program de tranzactionare online.Tranzactionare de marfuri,indici,actiuni,CFD-uri si altele.O recomand si promovez pentru ca este o platforma foarte simpla,spre deosebire de Saxo Bank ,unde am avut de asemenea cont,dar nici nu stiam cum sa o folosesc.Si inca ceva.Va garantez ca veti primi 50 RON ,gratuit fara nicio depunere.Trebuie sa invatati sa va folositi de avantajele internetului,nu? Iar daca va este teama ca veti pierde bani ,faceti-va doar cont demo.Absolut gratuit si simplu😉

 
152 comentarii

Scris de pe 30 Martie 2011 în Cum sa...

 

152 responses to “Plus 500

  1. smeumihai

    28 Aprilie 2011 at 7:00 pm

    Dar mai multe ce-mi poti spune, cand depui o anumia suma de bani, este simplu, dar la retragerea unei sume de bani? cum este, la fel de simplu?

     
    • mirceacolceag

      28 Aprilie 2011 at 9:59 pm

      inainte de a retrage o suma de bani , e logic , trebuie investiti,nu ? aici depinde de cat de priceput esti in investitiile pe piete de genul asta.dar da, banii se scot la fel de simplu si usor , asta in cazul in care va pricepeti la investit , pentru ca daca investiti prost, e logic ca veti pierde banii.de fapt la depunere si retragere , e la fel de simplu peste tot , depinde cum ii investesti , cand alegi sa investesti

       
      • paul

        25 Februarie 2016 at 7:46 pm

        Nu trebuie sa depui niciun ban…ei iti dau 100 ron si daca esti bun…Eu am facut 2000 si i am scos si nu bagasem nimic

         
      • Marian

        2 Martie 2016 at 9:52 am

        Paul si cum i-ai scos acei 2000 de lei?
        Eu am vazut ca trebuie sa depui o copie dupa buletin/pasaport/permis si un extras de cont sau o factura.
        Tu asa ai procedat?

         
      • Iulian

        30 Iunie 2016 at 10:33 pm

        Salut . Dacă faci bani și te ridici din aia 50 RON poți sa-i scoți? Ca din ce am auzit eu nu poți scoate banii făcuți din acel bonus de 50 RON. Mulțumesc.

         
  2. smeumihai

    29 Aprilie 2011 at 8:44 pm

    da :)) corect, doar ca am intrebat pentru ca (am cont, si niste bani pe acolo), m-am uitat din curiozitate la „retragere de fonduri”, si erau unele treburi pe care nu le intelegeam, numarul bancar al bancii. eram curios de cineva a putut scoate sume de bani de acolo,pe un alt blog, cineva a comentat faptul ca nu a putut scoate nimic, poate a pierdut banii sau nu. doream sa dau de cineva care foloseste programul.

     
    • mirceacolceag

      29 Aprilie 2011 at 8:59 pm

      eu l-am folosit si am luat si aia 50 RON care ti dau bonus cand te inregistrezi.inca sunt la inceput , nu voi baga bani in asa ceva fara un consultant si te-as sfatui sa faci la fel.pentru siguranta.pentru incepatori , este o platforma usoara.dar banuiesc ca din moment ce este o companie serioasa , nu fac chestii de genul sa bagi bani si sa iti dea teapa ,mai ales ca au si programe de atragere a clientilor si deci daca ar face asa ceva , vorba umbla repede si ar da falimnet.poti incerca eventual cu o suma mica.cand depui bani iti dau si bonus.tranzactioneaza cu ala si la un moment dat scoate banii doar sa vezi daca merge indiferent de profit sau pierdere.apoi vezi ce decizi pe viitor.multa bafta

       
      • madalina

        19 Decembrie 2014 at 11:01 am

        salutare…stiti cumva daca cei de la plus500 pot fi contactati si telefonic? ca la email raspund foarte greu

         
      • Stegy

        14 August 2016 at 11:39 pm

        Na sa stii ca trag teapa in masa mare.mai mult de atat am realizat profit de 4.700 de ron si sau agatat de tot felu de prostii.FRATILOR NIMENI NU ITI DA BANI CA SA ITI FACI TU.Consider ca exista o platforma de lucru in echipa lor si cand au vazut ca faci profit cei care in realitate fac plati online raman fara bani dar si noi cei care primim bonusurile.Adica si pe ei si pe noi iar ei raman cu banii din ambele tabereAm sa revin si cu dovezi ca am vazut 100 de comentarii dar nici o dovada.Eu am sa aduc dovezi.Am solicitat retragere de 4,600 de lei si inca nu au reactionat.

         
  3. smeumihai

    30 Aprilie 2011 at 7:06 am

    Ma gandeam sa incer cu o depunere de 300, si sa incerc sa retrag din ei, sa vad ce si cum. Daca te decizi sa investesti undeva, ti-as recomanda banca transilvania, programul se numeste BT Trade, singurul dezavantaj, este acel de prima depundere (este de 1500 ron,minim), dar iti ofera ajutor de consultanta si daca nu te descurci si vrei ca un profesionist sa faca tranzactiile in locul tau,au o echipa pregatita sa te ajute. Arunca un ochi acolo, merita. Mie imi rurade mai mult ideea asta, BT trade, fata de Plus 500. O sa incerc la Plus 500, sa vad daca este veritabil, daca nu uit te anunt cum a iesit. Multumesc pentru urari, succes si tie.

     
    • mirceacolceag

      30 Aprilie 2011 at 1:09 pm

      mie imi place platforma de la xtb trader si sunt profesionisti acolo.am vorbit cu ei la telefon , mi-au explicat ce si cum .sunt seminarii , webinarii unde poti invata, dar mersi pt sugestie . o sa arunc un ochi.sper sa iti aduci aminte sa imi spui cum ti-a mers.multumesc si eu si bafta amandurora !

       
  4. dany

    6 Ianuarie 2012 at 5:25 pm

    abureli fratilor cu asta eu am bagat toti banii la niste actiuni care erau mai tot timpul in crestere de cand iam bagat au scazut continu pana mau falimentat ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,sant doar abureli peste tot pe internet cu castiguri reale etc

     
    • smeumihai

      10 Ianuarie 2012 at 9:01 am

      si la mine s-au intamplat aceleasi chestii, scade pana pierzi tot

       
    • jon

      25 August 2013 at 8:42 pm

      scad actiunile pana se pierd toti bani pentru ca se investeste cu levrage si utilizatoru nu isi ia in calcul fluctuatile pietei cel mai bun exemplu pentru trader e sa investeasca doar o mica parte din fondu disponibil sa isi traseze bine un obiectiv sa cunoasca infornatii despre instrumentu tranzactionat cind sia atins obiectivu sa treaca la o noua investitie pana atunci sa astepte eu tranzactionez cu plus500 de peste 2 ani mi se inimpal si mie la fel dar in ultimu timp am scos profit si am retras fara nici o problema salutari si multa bafta

       
      • florianm

        29 Septembrie 2013 at 7:20 pm

        salut, Jon, spune si mie te rog la retragere prin transfer electronic, la cimpul Nr. cont bancar, al treilea dupa Suma RON si Nume banca, ce completezi. ca eu am sunat la banca BCR si mi-au spus ca in Romania nu exista asa ceva. Lasi loc liber la cîmpul ăla sau cum?
        Și, de asemenea, trebuie să plătești impozit pe veniturile realizate din tranzacțiile astea în Romînia sau se plătesc în Anglia de 16% ???
        mulțumesc anticipat

         
  5. Livu

    30 Iulie 2013 at 9:48 am

    in varianta demo am facut o gramade de profit, nici eu nu sunt sigur daca pot sa imi retrag bani din acest cont plus500, prin e-mail mi s-a spus ca aceasta retragere se face de la banca la banca

     
  6. Gabi

    6 Septembrie 2013 at 1:39 pm

    Eu „ma joc” de cativa anisori pe Plus 500….la inceput recunosc eram frustrat de faptul ca investeam destul de multi banuti (ma refer la o suma de cca 2000ron), dar in timp cam am inteles cum sta treaba. Momentan cam din asta traiesc…si am un venit constant de cca 200 ron pe zi. Platile se fac la timp….cat vine vorba de, depus….sincer nu mai stiu cum se face.🙂 Milta bafta si merita incercat.

     
    • florianm

      29 Septembrie 2013 at 7:19 pm

      salut, Gabi spune si mie te rog la retragere prin transfer electronic, la cimpul Nr. cont bancar, al treilea dupa Suma RON si Nume banca, ce completezi. ca eu am sunat la banca BCR si mi-au spus ca in Romania nu exista asa ceva. Lasi loc liber la cîmpul ăla sau cum?
      Și, de asemenea, trebuie să plătești impozit pe veniturile realizate din tranzacțiile astea în Romînia sau se plătesc în Anglia de 16% ???
      mulțumesc anticipat

       
      • madalina

        19 Decembrie 2014 at 11:07 am

        salut ai primit raspuns la faza cu impozitul?

         
    • teodor6244

      2 Noiembrie 2013 at 1:55 pm

      poti sa ma ajuti si pe mine? id de mess teo.uzzy

       
      • Mircea Colceag

        3 Noiembrie 2013 at 7:03 am

        te-as ajuta cu mare placere doar ca articolul asta l-am scris acum vreo 2 ani daca te uiti la data,asa ca nu mai sunt la curent cu tot ce s-a mai intamplat. imi pare rau

         
    • madalina

      19 Decembrie 2014 at 11:03 am

      salut stii cumva daca cei de la plus500 pot fi contactati si altfel decat pe mail? eu am o problema: adresa de domiciliu nu corespunde cu cea din buletin si din extras de cont si nu reusesc sa confirm contul sa pot retrage? stii vreo solutie? am vazut ca ai ceva experienta cu plus500.ms

       
    • radulescu

      24 Ianuarie 2016 at 3:34 am

      Și cam pe ce tranzacționezi de merge așa bine ?

       
    • Stefy

      14 August 2016 at 11:44 pm

      Na sa stii ca trag teapa in masa mare.mai mult de atat am realizat profit de 4.700 de ron si sau agatat de tot felu de prostii.FRATILOR NIMENI NU ITI DA BANI CA SA ITI FACI TU.Consider ca exista o platforma de lucru in echipa lor si cand au vazut ca faci profit cei care in realitate fac plati online raman fara bani dar si noi cei care primim bonusurile.Adica si pe ei si pe noi iar ei raman cu banii din ambele tabereAm sa revin si cu dovezi ca am vazut 100 de comentarii dar nici o dovada.Eu am sa aduc dovezi.Am solicitat retragere de 4,600 de lei si inca nu au reactionat.

       
    • Marcela

      7 Septembrie 2016 at 10:54 am

      Eu sunt foarte multumita de plus 500. Am depus 400 eu si am scos de 2 ori pina acum (500 +1200 eu). De moment continui .

       
  7. teodor6244

    2 Noiembrie 2013 at 1:51 pm

    am primit si eu bonusul dar nu misca nimic acolo.. poate ma ajuti si pe mine te rog

     
  8. Eugen

    11 Februarie 2015 at 6:41 pm

    Salutare.Am 2200 Ron pe care nu iipot scoate in nici un fel de la ei apeleaza la diverse tertipuri si nu ii pot scoate.Le-am trimis toate datele necesare iar acum imi apare un mesaj.Contul dumneavoastra nu poate fi atuhentificat.

     
  9. Iulian R.

    27 Februarie 2015 at 1:02 pm

    Salutare, pentru a putea face o retragere de pe platforma plus500 trebuiesc indeplinite urmatoarele:
    – pe ip-ul dvs. sa nu se fi facut niciodata un alt cont decat cel initial;
    – pe computer,laptop, tableta, smartphone sa nu se fi instalat mai mult de 1 data platforma;
    – contul sa fie verificat: numar de telefon, adresa de e-mail, copie de pe CI si factura de utilitati.
    – punctele trader sa fie completate – 60 puncte trader. Acest lucru se poate verifica la „‘Cont bonus”.
    Abia atunci se poate retragerea.
    Poti avea si 2.0000 lei, dar degeaba daca nu ati indeplinit conditiile impuse.

    Sper ca am putut ajuta cu aceste informatii.
    Eu am retras prin PayPal si mi-au dat banii.
    p.s.: NU TREBUIE INVESTIT NIMIC. BONUSUL DE 100 RON VA POATE ADUCE UN VENIT FOARTE MARE DACA STIFI SA FOLOSITI FOREX.
    O ZI VUNA.

     
    • iulianradu24p

      2 Martie 2015 at 1:23 pm

      Salutare,

      Astazi am primit a 2 – a retragere de la plus500, fara nici o investitie!😉 Am atasat si un print screen ca sa vedeti dovada.

      AICI ESTE DOVADA: http://s12.postimg.org/usib5r32l/dovadaplata500plus.jpg

       
      • Davidbrs

        5 Martie 2015 at 12:33 am

        Am castigat 900 de lei si am retras 815 …retragerea mi s-a aprobat , am facuto acum 5 zile si imi apare netransmis ….stie careva de ce nu se transmit ..acum am iar 900 de lei in cont , imi primesc banii ?

         
      • alecs00

        16 Aprilie 2015 at 5:00 pm

        Buna !
        Am si eu o intrebare ,legat de treaba cu impozitul.
        Cum ai procedat iulianradu24p?
        Multumesc

         
      • alex

        25 Iunie 2015 at 5:08 pm

        Salut…o intrebare..am pus copie dupa buletin..e validat mail-ul,nr. De telefon..dar nu imi accepta copia dupa extrasul de cont…toate adresele coincid..dc..nu pot retrage?ms mult.astept un raspuns

         
    • Slimus

      3 Aprilie 2015 at 12:45 am

      Iulian…am strans si eu 1500 lei din acei 100 lei bonus…dar in legatura cu 60 puncte trader…cum aflu cate puncte am acumulate?mersi anticipat

       
      • Iulian R.

        3 Aprilie 2015 at 2:07 am

        ACCESEAZA DIN CONT ::Management fonduri :: –> :: Cont bonus :: SAU :: Istoric monetar :: , acolo o sa vezi cate puncte trader ai acumulat.

         
    • cristina.

      29 Octombrie 2015 at 4:56 pm

      Buna.am retras si eu niste bani de la plus500.este aprobat si efectuat.am verificat contul bancar dar banii nu sunt virati.dupa cat timp imi intra banii in cont?

       
    • Paul Corches

      4 Martie 2016 at 12:07 pm

      Salut Iulian. Comentul tau este cel mai detaliat. Vreau sa te intreb ceva, ma poti contacta pe Facebook la https://www.facebook.com/corches.paul sau eventual sa-mi lasi FB tau.

      Multumesc Anticipat
      Keep up the good work

       
    • alex

      29 Martie 2016 at 10:31 pm

      iulian la mine nu arata pay pall cand dau la retragere… imi arata doar transfer bancar… de ce?? am indeplinit tot..

       
    • Stefy

      14 August 2016 at 11:48 pm

      Si daca dupa tine a mai facut cont cineva? Si apare ip adres?

       
  10. Davidbrs

    5 Martie 2015 at 12:35 am

    mentionez ca au aprobat retragerea dar nu s-a transmis , voi putea scoate banii pe viitor sau va trebui sa mai fac si altceva..iulian

     
  11. Davidbrs

    5 Martie 2015 at 9:34 pm

    ok , mi-au fost transmisi banii dar nu ii am in cont . mentionez ca mi s-au transmis azi-dupamasa ..dar nu sunt in cont , mentionez ca am introdus datele contului corecte , nu stii trebuie sa mai astept sa imi proceseze banca banii si sa mi-i bage in cont sau nu am primit nimic pana la urma ? Mersi. Am cont la BANCA TRANSILVANIA

     
    • Iulian R.

      6 Martie 2015 at 10:25 pm

      Salutare,
      Ce status are transferul? Poti verifica asta la Con –> Istoric monetar…
      Status: Aprobat (Netransmis)? Aprobat (Transmis / Efectuat) ?
      Daca este „netransmis” , inseamna ca inca nu s-a facut plata catre contul tau.
      Daca este „transmis sau efectuat”, inseamna ca plata a fost facuta catre contul tau.

      In cazul in care ai statusul Transmis, poate ai gresit contul bancar sau poate ai intarzieri de la banca la care ai contul.

      Succes!

       
      • Davidbrs

        7 Martie 2015 at 9:58 am

        le-am trimis mail si mi-au raspuns

         
      • andrei

        15 Februarie 2016 at 8:44 am

        salut ,am status aprobat efectuat si nu am banii in cont problema este ca azi de dimineata a aparut acest stratus se poate sa ma ajuti cu un info?

         
  12. Davidbrs

    5 Martie 2015 at 9:35 pm

    am ceea ce ai pus tu in preent …🙂 , am punctele trader ..

     
  13. Davidbrs

    7 Martie 2015 at 9:58 am

    Mila, 6 mar., 10:44:
    Buna ziua,
    Va multumim ca ne-ati contactat.
    Va rugam sa notati ca banii au fost trimisi prin transfer bancar pe data de 05/03/2015.
    Va rugam sa alocati 5 zile lucratoare pana cand fondurile vor fi procesate in contul bancar mentionat de Dvs.
    Va multumim pentru intelegere si cooperare.
    Cu stima,
    Mila
    Customer Support
    Plus500CY Ltd
    1 Siafi Street
    3042 Limassol
    Plus500CY Ltd. is registered in Cyprus (registered no. HE33382) and is authorised and regulated by the Cyprus Securities and Exchange Commission. Registered Office: Modestou Panteli, 4 Mesa Geitonia 4003 Limassol, Cyprus.
    This e-mail, and any files transmitted with it, are confidential and intended solely for the use of the individual or entity to whom they are addressed. If you have received this e-mail in error, please notify the sender. This e-mail and attachment has been screened for viruses on sending, but you should screen them again on receipt. Plus500CY Ltd does not accept any liability for any damage caused by any virus transmitted by this e-mail.

     
  14. claudiu

    9 Martie 2015 at 9:35 am

    eu va sfatuiesc sa nu incercati plus500 pentru ca sunt niste hoti … eu am luat bonusu am reusit sa fac 960 ron si am dat retragere cu skrill si miau blocat contul…. de 3 saptamani incerc sa dau de ei prin email si nu miau raspuns …. deci o mare teapa !!!

     
    • Iulian R.

      9 Martie 2015 at 1:03 pm

      Salutare, probabil ti-au blocat contul deoarece s-au mai facut conturi de pe acelasi IP. Sau s-a mai folosit adresa de e-mail.
      Plata se face sigur! Garantat. Daca esti corect cu ei, si ei sunt corecti cu tine. Adica sa nu faci mai multe conturi de pe acelasi IP .
      Dovezi de plata sunt destule.
      Te sfatuiesc sa incerci sa faci un alt cont de pe un alt IP cu o alta adresa de e-mail si pe o alta persoana (ruda de familie), si ai sa vezi ca plata se face.

      Success!

       
      • claudiu

        9 Martie 2015 at 1:18 pm

        daca fac contul de pe alt ip-u pot sa joc apoi tot dupa calculatorul de aksa de unde mi lam facut pala care mi lau inchis ?

         
      • Iulian R.

        9 Martie 2015 at 2:43 pm

        Da. poti sta pe aceasi platforma. Sau poti chiar online: https://trade.plus500.com/ .

         
      • bogdan

        2 Aprilie 2015 at 7:42 pm

        Domnul cu ip…. nu cred ca are ceva legătură cu adresa ip. ..pt ca în anumite orașe poți găsii wi-fi peste tot, ăsta ar însemna să blocheze toate conturile care folosesc wi-fi

         
      • Iulian R.

        2 Aprilie 2015 at 11:46 pm

        Salutare,
        Pentru persoanele care nu au habar despre ce vorbesc, va rog sa cititi acest mesaj primit pe un cont al unui prieten de al meu:
        ––––- start mesaj –––––-
        Monica, 25 mar., 02:47:
        Traducere din limba engleză cu „Google Translate”. (Pentru confortul dvs., o versiune în limba engleză urmează de mai jos)
        Buna Ziua,
        Vă rugăm să rețineți că considerare – ##adresadeemail@### fost restricționat, ceea ce înseamnă că nu puteți face acțiuni de acest cont.
        Contul dvs. de tranzactionare nu a fost eligibil pentru bonus în subiect, deoarece acest bonus a fost deja primit în gospodărie același – cont: ##adresadeemail@###
        Oferta de bonus se limitează la un singur cont per gospodărie (un cont de sau o gospodărie vor fi stabilite pe baza unuia, toate, sau orice combinație dintre următoarele: numele, numărul de telefon, adresa poștală, adresa de e-mail, adresa IP , nume pe cardul de credit / taxă, numărul de card de credit / încărcare, precum și orice altă formă de identificare care poate fi necesară).
        Dacă doriți să continuați comerciale cu noi, sunteți bineveniți să folosească cont ##adresadeemail@###, cea pe care ați primit bonusul de telefon înainte.
        Salutari
        Monica
        Customer Support
        Plus500CY Ltd
        1 Siafi Street
        3042 Limassol
        ––––––

        ––––- stop mesaj –––––-

        IN CONCLUZIE, NU ESTE VOIE SA FOLOSITI ACEASI ADRESA IP PENTRU MAI MULTE CONTURI.
        Bonusul il primesti in platforma de tranzactionare, dar cand dai retragere la bani, te vei trezi cu acest mesaj.
        Daca nu credeti, va rog sa testati aceast mesaj. Dupa ce tranzactia v-a fost anulata, trimiteti un mail la: support@plus500.com si o sa vedeti ca veti primi un mesaj idedic ca acesta.

         
  15. andraioana21

    9 Martie 2015 at 2:33 pm

    La cate zile efectuaza plata in general.

     
    • Iulian R.

      9 Martie 2015 at 2:46 pm

      Depinde ce modalitate de retragere ati ales. Daca este PayPal (4 zile lucratoare pana aveti bani in cont), daca ati ales Transfer bancar poate dura si 10 zile lucratoare.

      Depinde de solicitarile pe care le au.
      In mod normal dupa ce ati factut retragerea in maxim 3 zile lucratoare va avea statusul APROBAT (NETRANSMIS), si in mod normal in aceasi zi va face si transferul catre contul dvs.
      Urmand ca statusul sa se schimbe in APROBAT (Transmis).

       
  16. andraioana21

    9 Martie 2015 at 2:50 pm

    PayPal

     
  17. Robert

    9 Martie 2015 at 5:33 pm

    Salut!Punctele trader nu sunt pentru a putea extrage si suma bonus?eu vad ca la retragere numerar pot extrage toata suma care am castigato inafara de cea care am primito bonus

     
    • andraioana21

      9 Martie 2015 at 8:00 pm

      1 Tranzactie = 1 TP ( Trade Point ) asta insemna ca poti extrage linistit

       
  18. Robert

    9 Martie 2015 at 8:09 pm

    eh oricum am reusit sa le fac pe toate…acum,care varianta este cea mai buna pentru retragere numerar si rapida?cea prin paypal sau transfer bancar?

     
    • Iulian R.

      10 Martie 2015 at 8:48 pm

      Salutare,
      Cea mai usoara metoda de retragere este Paypal.
      Primesti banii repede. Iar din PayPal poti retrage cand vrei tu.
      Punctele trader trebuiesc indeplinite pentru a putea face retragere. Indiferent daca ai bonusul de 100 ron sau daca depui.
      Daca nu faci toate punctele trader, nu vei putea face retragerea. Poti retrage, dar ti se vor returna banii in contul de trader.
      Pentru bonusul de 100 ron ai 60 PT (puncte trader).
      Pentru retragere va trebui sa faceti 61 puncte trader. Si automat vei putea retrage si bonusul.
      Succes!

       
      • adi banciu

        13 Martie 2015 at 9:10 am

        Salut. Ma poti lamuri si pe mine te rog ce este un cont pay pal si cum funtioneaza?

         
      • Iulian R.

        13 Martie 2015 at 2:15 pm

        Iti poti crea aici http://www.paypal.com cont de paypal. In contu asta poti primi bani si poti trimite sau sa cumberi obiecte din magazine care ofera plata prin Paypal.
        Pentru verificarea contului iti trebuie un card VISA la orice banca doresti. Sincer ti-as sugera ING. Si sa depui pe card contravaloarea a 1.50 EURO, aceasta suma ti-o retrage cei de la Paypal pentru verificarea contului, iar in maxim 24 ore vei primi un cod pe extrasu de cont care va trebui sa -l introduci in contul tau de paypal, dupa introducerea codului vei primi suma care ti-a fost retrasa in contul de paypal.
        –––
        Pentru validarea contului sa folosesti doar cad VISA, deoarece doar asa poti retrage banii din cont.

         
      • adi b.

        14 Martie 2015 at 9:10 am

        Pt retragere trebuie sa fie card de credit sau e ok si un card de debit?

         
      • mariusB

        16 Martie 2015 at 10:46 pm

        multumim IULIAN R. pentru toate informatiile

         
      • Mihaimusi

        27 Iunie 2015 at 1:38 am

        Am primit 100 de lei bonus fără sa depun niciun ban si am reuşit sa fac 1700 de lei. E primul cont, am îndeplinit toate conditiile, am făcut cele 60 de puncte de trader , n am jucat la scalping . Pot retrage banii ?

         
  19. adi banciu

    13 Martie 2015 at 11:34 pm

    Salut Iulian R. In primul rand vreau sa iti multumesc pt raspunsul la intrebarea cu paypal.
    Mai am o nelamurire la care te-as ruga sa imi raspunzi daca esti amabil si ai idee despre ce e. De curand mi-am deschis cont pe platforma Plus 500. Pt validarea contului imi cer mai multe chestii:factura utilitati,copie act identitate etc. Dupa ce am trimis totate ce mi-au cerut,mi-a mai aparut sa le trimit o foto si cu cardul de credit. Celelalte cerinte le inteleg,dar foto cu card de credit deja imi suna a ceva necurat. Nici nu am card de credit. Stii sa ma lamuresti cu dilema mea? Multumesc anticipat!

     
    • Davidbrs

      14 Martie 2015 at 1:42 am

      Adi , poti retrage banii si fara acea copie, eu am retras fara sa le dau imagine cu card …e ok , am retras , cica transferul a fost efectuat dar nu mi-am primit nici un leu pana acum in cont , pentru asta poti astepta .

       
      • adi banciu

        14 Martie 2015 at 7:36 am

        Multumesc David!
        Esti de acord sa vb mai multe pe Privat pe vreun site de socializare?

         
    • Iulian R.

      14 Martie 2015 at 2:36 pm

      Salutare,
      Pentru validarea contului, trebuie doar copie de pe CI si sa bifati ca adresa din CI este cu cea de domiciliu.
      Daca doriti sa retrageti banii prin card bancar, atunci va trebui sa le trimiteti un extras de cont cu contul dvs. in care sa indice adresa si numele dvs.
      Dar dupa cum am spus. Cea mai usoara metoda de retragere este PayPal.
      Pentru aceasta retragere trebuie doar copie CI si o adresa de email atasata la contul de Paypal.

       
  20. Davidbrs

    14 Martie 2015 at 5:08 pm

    da Adi , Cauta-ma …David Biris , Studiez la unversitatea Petru Maior din Targu Mures https://www.facebook.com/b.david.fcrb

     
    • claudiu

      15 Martie 2015 at 10:07 am

      miam faut cont la plus500 si am gresit adresa de mail cu care mam inregistrat , ce pot face ? pot sa folosesc contul si fara verificare mail ?

       
      • Iulian R.

        15 Martie 2015 at 1:43 pm

        Da. se poate folosi contul si fara verificare mail. Numai sa nu-ti uiti parola, ca atunci vei avea mare nevoie de acel cont de mail😉

         
      • claudiu

        15 Martie 2015 at 1:59 pm

        am inteles , ms frumos!

         
  21. adi b.

    16 Martie 2015 at 9:39 pm

    Care e suma minima pt depunere si prin ce metoda se poate face ?

     
    • Iulian R.

      17 Martie 2015 at 1:00 pm

      Suma minima de depunere este 200 RON prin Paypal… iar prin card este 500 RON, la care mai primesti un bonus de 100 RON.

       
  22. adi b.

    20 Martie 2015 at 10:58 pm

    Ce parere aveti despre XTB?

     
  23. Andrei Z.

    21 Martie 2015 at 2:56 pm

    Salut, daca eu nu am factura de utilitati pe numele meu nu pot retrage cu altceva cu care sa dovedesc locatia mea ?

     
    • Iulian R.

      21 Martie 2015 at 11:38 pm

      Nu am folosit XTB. Voi incerca astazi… si revin cu un comentariu😉

       
    • Iulian R.

      21 Martie 2015 at 11:39 pm

      Salutare, poti folosi un extras de cont de la banca… Se accepta si extrase de cont in care sa se specifice adresa .

       
    • Iulian R.

      21 Martie 2015 at 11:41 pm

      Daca nu.. atunci poti folosi PAINT😉 e foarte usor… START –> All Programs –> Accessories >>Paint<< ;))

       
      • George Ignat

        22 Martie 2015 at 10:37 am

        salutare, vreau sa fac si eu o retragere la Plus500, dar nu pot imi confirma adresa, doar CI a confirmato, niste sfaturi!!!

         
  24. Lucian

    23 Martie 2015 at 12:38 pm

    La fel si eu,nu imi confirma adresa si le-am trimis si factura pdf. Si scrisoarea aia nu stiu cand o sa ajunga

     
    • Iulian R.

      23 Martie 2015 at 4:08 pm

      Salutare,
      Daca nu ati rezolvat problema cu verificarea adresei, contactati-ma pe mail si o sa discutam mai multe. email iulianradu24p [at] gmail . com

       
  25. adi b.

    23 Martie 2015 at 5:56 pm

    In afara de Iulian R. Imi poate cofirma cineva ca a retras bani de pe plus500?

     
    • mariusB

      29 Martie 2015 at 9:54 pm

      se pare ca nu mai vrea nimeni sa iti confirme
      dar, in cel mai rau caz, nu o sa poti scoate banii
      daca doar ai inmultit banii de bonus, nu o sa fie problema daca nu ai reusit sa scoti banii
      daca ai bagat si niste bani de la tine, e alta poveste

       
  26. Elena

    30 Martie 2015 at 8:02 am

    O intrebare ptr Iulian R:daca altcineva de la aceeasi adresa (adresa in sensul fizic- locuinta)a avut si inca mai are cont pe Plus 500,dar nu il utilizeaza,imi pot face si eu un cont,precizez ca daca voi incarca documente va aparea acelasi nume de familie si aceeasi adresa,cu respect la adresa ip mentionez ca utilizez internet de la rds(ip dinamic).

     
    • Iulian R.

      30 Martie 2015 at 3:09 pm

      Nu se poate, deoarece s-a primit bonusul pe acel cont.

       
  27. Andreea

    17 Aprilie 2015 at 12:24 pm

    Buna….daca adresa domiciliului nu corespunde cu cea din buletin se poate valida contul?

     
  28. geo

    18 Aprilie 2015 at 7:48 am

    nu se va valida, tot ce e scris in buletin trebuie sa apara si pe factura de utilitati

     
  29. mihaimihai

    24 Aprilie 2015 at 11:30 pm

    am cont pe plus 500 dar nu am paypal si card pot sa folosesc contul unui prieten sa pun acolo la retragere numerar datale lui CI si fotocopia dupa un extras de cont, pot sa fac asta?

     
  30. Tibi

    30 Aprilie 2015 at 2:30 am

    daca nu am contul paypal verificat ,adica nu am atasat un card la el pot face retragere pe acel cont sau e neaparat sa fie verificat?

     
  31. robert

    7 Mai 2015 at 12:59 pm

    eu am facut o depunere de 500 RON si sa vezi ca defapt mi-au luat de pe card 511 RON:)))…ce s-a intamplat defapt?

     
    • Vio

      7 Mai 2015 at 8:37 pm

      Nu e nimic in neregula ca ti-a luat cu 11ron in plus ,e o taxa de transfer bancar ,la fel se va intampla si cand vei retrage bani,in functie de suma va fi perceput comisionul de retragere.

       
  32. Robert

    12 Mai 2015 at 9:42 am

    da exact mi-am dat seama pana la urma…s-a intamplat mi-au mai luat 16 lei cand am retras banii sa-mi puna pe card:))

     
  33. Robert

    12 Mai 2015 at 7:56 pm

    mai nasol e ca am retras 820 si am primit 780 :)) dupa ce ca mi-au luat taxa de transfer bancar de 16 lei

     
  34. gabriel

    13 Mai 2015 at 4:46 pm

    se poate bloca o retragere daca am depasit marja de mentinere

     
    • Radu

      13 Mai 2015 at 5:43 pm

      Asta e o intrebare sau o constatare?

       
  35. Caliman Alexandru

    17 Mai 2015 at 7:51 pm

    Vad ca la un camp info din interfata imi spune ca nu sunt acceptate cardurile Mastercard. Am vazut asta dupa ce am efectuat retragerea. Este posibil sa nu imi fie virati banii pe cont?

    PS: Banii retrasi nu ii mai am pe contul 500, iar la istoric imi spune Aprobata (netransmisa)

     
    • ionescu cristian

      24 Iunie 2015 at 3:05 pm

      Sunt niște excroci niște jigodii am făcut din bonul dat de ei 1700 Ron și când am dat sa îi scot primesc email asta:)) ținând cont ca le-am trimis toate actele mi-au confirmat și surpriza sunt niște hoți
      Thank you for contacting us.

      I would like to inform you that your withdrawal ID #373991455 was cancelled due to the specified below reason:
      According to predefined criteria, your trading account is not eligible for the bonus in subject, since this bonus was already received in same household – account: josemy_kiss@yahoo.com

      The bonus offer is limited to only one account per household (one account or one household will be determined on the basis of one, all, or any combination of the following: name, phone number, mailing address, e-mail address, IP address, name on credit/charge card, credit/charge card number, and any other form of identification which may be required).

      Thank you for understanding.

       
  36. Mihaimusi

    27 Iunie 2015 at 1:23 am

    Am primit 100 de lei bonus fără sa depun niciun ban si am reuşit sa fac 1700 de lei. E primul cont, am îndeplinit toate conditiile, am făcut cele 60 de puncte de trader , n am jucat la scalping . Pot retrage banii ?

     
  37. Mihaimusi

    27 Iunie 2015 at 3:04 pm

    Am trimis copie clară si întreagă a extrasului de cont si nu mi se verifica adresa.

     
    • rad

      4 August 2015 at 7:56 pm

      am trimis si eu extras de cont pentru ca nu mi-a venit scrisoarea si la fel nu pot verifica contul..tu cum ai facut? si am mai facut un cont am strans 1000 de lei si mi-au blocat contul ca cica am mai primit odata bonsul se mai poate sa-l recuperez?

       
      • Nicu

        16 Octombrie 2015 at 2:15 pm

        bonusul se aloca o data .daca ai facut 2 conturi adio bonus,

         
  38. tzake

    16 Octombrie 2015 at 2:11 am

    Pot retrage banii pe contul de paypal al unui prieten? Are ceva daca nu e tot pe numele meu? Daca am instalat aplicatia de mai multe ori pe laptop si telefon exista sanse sa nu imi pot retrage banii?

     
    • Adrian

      21 Octombrie 2015 at 11:35 am

      Ai auzit de MIFID? Daca nu, intereseaza-te. Normal ca nu poti retrage pe contul unui prieten. Asta s-ar chema spalare de bani in termenii de specialitate.

       
  39. Nicu

    16 Octombrie 2015 at 2:14 pm

    Salutare,deci sa inteleg ca retragerea prin transfer bancar dureaza pana la 10 zile,
    dupa ce ti-a aprobat retragerea .

     
  40. Florr

    17 Octombrie 2015 at 9:59 am

    Nu imi da sa retrag pe paypal, doar transfer bancar

     
  41. Adrian

    21 Octombrie 2015 at 11:34 am

    Luati-va adio de la bonusuri sau alte jmecherii daca vreti sa faceti vreodata bani adevarati. Absolut TOATE companiile care ofera bonusuri colosale fac asta pentru ca stiu ca sunt 99.9999% sanse sa nu trebuiasca sa va plateasca ceva. Si daca ati pune bani adevarati, s-ar gasi motive, erori de conectare, blocari de cont, etc, care sa va toace banii. Spun asta din experienta cu Plus500 si IronFX.

    Acum am deschis un cont la Saxo, am acolo 20 000, nu ma bag pe Forex sau alte chestii cu marje decat foarte rar si foarte prudent, in rest actiuni, ceva petrol…pana acum nu am castigat mare branza de la inceput de an de cand am contul dar in schimb experienta e cu totul alta, nu simt ca tot timpul trebuie sa fiu atent sa nu ma fure brokerul cum se intampla cu Plus500 in special.

    Daca aveti doar cateva sute de lei si va ganditi sa deveniti investitori, speculatori din asta, LUATI-VA ADIO din start, nu o sa se intample, mult mai bine sa mergeti si sa va cumparati ceva de banii aia, va fi o investitie mult mai buna decat de a va toca nervii si putinii bani cu acesti escroci.

    Daca aveti bani adevarati de investiti, bani care nu sunt agoniseala stransa din greu, atunci da, mergeti la un broker serios si tranzactionati cu atare. Nu o sa va imbogatiti peste noapte dar cu disciplina de fier si un management al riscului strict, aveti sanse sa primiti un return anual de cel putin 3-5 ori cat ati primi sa tineti banii intr-o banca pe dobanzi derizorii.

    Multa bafta!

     
  42. Nicu

    22 Octombrie 2015 at 10:15 pm

    :))).ce vrajeala.daca nu stii sa folosesti piata forex normal ca ve avea pierdere .
    invata mai intai cu demo, iar faza cu blocari de cont e vrajeala curata.

     
  43. Cristina

    10 Noiembrie 2015 at 11:16 am

    Buna as dori sa stiu si eu ce se intampla cu tranzactiile astea…tranzactionez cu petrol iar aseara petrolul era -0,44%si aveam -744,..lei iar de dimineata era0,50%si eu tot -744,…lei.cum e posibil asa ceva…?asa nu o sa mai ajung niciodata p profit..

     
    • iulian13

      29 Februarie 2016 at 2:30 pm

      cristina! nu te uita la variatia procentaj. uita te la pret! variatia se schimba mereu mai ales ca la unele tranzactii se schimba la 4 ore sau altele zilnic. si incepe iara de la0,00%

       
      • ciprian

        4 Aprilie 2016 at 6:33 pm

        salut iulian ce sti pot face o depunere mai mica de 500 ron?

         
  44. SammyST

    23 Decembrie 2015 at 2:50 pm

    Băieți, am si eu cont la plus500 si am retras de doua ori. Întrebarea mea : este unul dintre voi care are mai mult de un an de Trading pe real si care a reușit sa scoată bani si pe care i-a declarat la Anaf prin declarația 200 sau 201 ? Știți cumva cum se procedează…am tot luat codul fiscal si, noi traderi, ne-am încadra la ,,operațiuni de vânzare- cumpărare de valuta la termen, pe baza de contract, si alte operațiuni de acest gen”. Si cica, ar trebui sa facem un print al contului si sa il ducem împreuna cu declarația 200( in cazul in care brokerul este din România sau are sucursala in România înregistrată in monitorul oficial) sau declarația 201( pentru firmele de brokeraj din străinătate- aci cred ca se încadrează plus500, fiindcă ei nu au sucursala in Ro, au doar site si platforma românească) toate acestea se fac pentru anul 2015, si se depun pana la data de 15 mai 2016!
    A fost cineva si a facut așa ceva? Cică amenda ar fi între 50-500 lei, iar impozitul pe profit ar fi de 16%!
    Va multumesc!

     
  45. Ale

    19 Ianuarie 2016 at 4:29 pm

    Salut. Recent, am inceput sa folosesc plus500, mi-am facut cont cu „100 RON fara depuneri” si am inceput sa tranzactionez. Am facut profit 400 RON, iar zilele acestea i-am pierdut pe toti (am fost pe minus cu mult valoarea contului meu) si acum imi apare 0 RON peste tot. Intrebarea mea este: daca am fost pe minus, trebuie sa pun bani de la mine sau acei bani erau virtuali defapt ??

     
  46. iulian13

    28 Ianuarie 2016 at 11:40 am

    se poate face transfer de pe un cont 500plus pe altul?

     
    • Costy

      28 Ianuarie 2016 at 3:17 pm

      Probabil ca nu, din cate stiu sunt reguli stricte, anti-money-laundering cum ii size, adica impotriva spalarii banilor, asadar n-ai cum sa faci transferuri cu brokerii astia decât din conturi de-ale tale.

      Si eu am avut un cont la Saxo Bank in trecut, cand s-a listat Facebook, am facut ceva bani, am cumparat cand era vreo 25, am vandut aproape de 30, pentru ca s-a ivit ceva unde aveam nevoie de bani, acum insa ma oftic cand vad ca a depasit 100$/bucata si as fi putut face cateva zeci de mii bune de $$😦😦😦

      Acum in perioada asta e mai greu, pietele sunt in scadere, dar ma gandesc sa bag juma de bani pe niste companii de-astea petroliere care au fost batute de soarta cum se zice, in speranta ca odata ce o sa creasca petrolul iar, anul asta sau la anul sa fac un 25-30% macar. Ce ziceti? Voi in ce ati baga bani in perioada asta?

       
      • iulian13

        28 Ianuarie 2016 at 6:16 pm

        am investit in pacura ca un incepator si a continuat sa creasca si am pierdut! acum investesc doar in actiuni nu mai ma bag la marfuri!

         
  47. cristian.n

    1 Februarie 2016 at 3:30 pm

    am si eu o intrebare daca ma poate ajuta cineva.. am selectat sa retrag prin transfer bancar.. am dat contul imi apare status aprobat (transmis) si banii nu sunt virati in cont.. stie cineva de ce? mai e vreo etapa a statusului sau..

     
    • iulian13

      1 Februarie 2016 at 6:35 pm

      dureaza pana la 5 zile lucratoare pana iti intra banii in cont! ,iar daca banca la care esti e si o banca tipica romaneasca care se misca greu dureaza si mai mult.

       
  48. Andrei

    11 Februarie 2016 at 12:32 pm

    Am scos 700 ron in doar doua saptamana recomand sa puneti pe put 1800 feb sua acolo am castigat eu .Mai am 400 ron in cont. Acum am stratus trasmis si astept banii in cont.sunt fericit ca am gasit aceasta platforma recomand cu caldura

     
  49. Andrew

    11 Februarie 2016 at 1:49 pm

    Se poate schimba mailul? Am bagat adresa gresit si nu pot confirma mailul

     
  50. Andrei

    15 Februarie 2016 at 7:14 am

    imi apare efectuat dar Nu am primit banii contul este ok..nu inteleg de ce sper sa intre azi banii sper

     
  51. Mihai

    25 Februarie 2016 at 1:48 pm

    Salut! Am si eu o intrebare. Mi’am facut cont si am obtinut suma de 100 de lei, gratuit. Am jucat si am facut o suma de 600. Am confirmat cu buletinul si factura, dar cu extras nu. Am dat retragere si imi apare APROBAT(EFECTUAT). Imi vor intra banii fara sa confirm cu extrasul? Daca da, cam in cat timp?

     
    • Paul Corches

      4 Martie 2016 at 12:30 pm

      Salut…si eu sunt aproape in situatia ta…din cate stiu eu..prin transfer bancar..se livreaza in 5-10 zile lucratoare…aia inseamna 2 saptamani.

      Te rog sa dai un semn daca iti intra

      Multumesc

       
  52. Andreea Elena

    29 Februarie 2016 at 12:18 am

    Buna ! ma joc si eu pe plus500, am facut deja o retragere si nu stiu daca am inteles bine din comentariile de mai sus, trebuie sa fac vreo declaratie la ANAF cu privire la provenienta banilor ? imi cer scuze daca nu am inteles correct. Multumesc

     
    • Nemo

      3 Martie 2016 at 12:40 am

      care este timpul minim pentru a nu face scalping?

       
      • infonetromania

        3 Martie 2016 at 11:06 am

        Salut am și eu o intrebare. Am făcut o retragere și îmi scrie asa: aprobat(transmis), dar în contu bancar nu au intrat,,,,,va mulțumesc

         
  53. Mishuu

    9 Martie 2016 at 9:20 pm

    Salut. Am si eu o problema la care sper sa ma ajutati. Ma jucam linistit si deodata mi-a aparut ca am fost deconectat . Am incercat sa ma conectez dar nu am mai reusit . Imi spune conectare esuata incontinuu. Aveti idee ce trebuie sa fac ? A mai patit cineva acest lucru ?

     
  54. Octavian

    10 Martie 2016 at 11:39 am

    Eu am solicitat o retragere pe data de 7. Azi fiind in 10 am intrat in cont sa verific daca banii au fost virati in cont sau nu.Acolo scrie Aprobat(Transmis),insa cand am intrat sa-mi verific contul am avut surpriza ca banii sa nu fie intrati. Mentionez ca retragerea s-a facut prin metoda Transferului bancar. Imi poate spune cineva daca a patit la fel si daca a m-ai vazut vreun ban de la Plus500?
    Multumesc!

     
    • Dragoș

      11 Martie 2016 at 5:37 pm

      Salut da după abrogare mai durează aproximativ 5 Ileana lucrătoare pana îți intra banii și în cont asa am patit și eu și nu știam și am luat legătura cu un consultant de al lor și în final au intrat.

       
      • Dragoș

        11 Martie 2016 at 5:39 pm

        Scuză-mă pentru autocorectare la android după „aprobare” și în „5 zile lucrătoare „

         
  55. Daniel

    11 Martie 2016 at 8:34 pm

    Salut! Stie cineva daca acesti bani trebuie declarati la ANAF? Si daca da..a declarat cineva ? Ce rubrici trebuie completate, din acele casute ca tocmai bursa de valori nu scrie..? Cat la % reprezinta impozitul ? Acest site este de incredere cu datele personale? Am primit bonusul de 100 de lei si in 5 zile am facut 800 si as vrea sa.i scot dar am o retinere furnizand datele personale… Multumesc! ..

     
  56. Catalin

    11 Martie 2016 at 9:08 pm

    Buna m-am apucat si eu sa joc am facut 60 de pct de trade am dat sa scot 1000 ron dar cand intru la retrageri inca am tranzactia acolo iar la status am: anulare retragere’ . Trebuie sa astept sa mi-o confirme ? mentionez ca , cardul a fost confirmat, am trimist poza tot si toate sunt okey acum astept asta . Banii au fost facuti din acei 100 ron bonus , ce credeti este posibil sa scot?

     
  57. Daniel

    12 Martie 2016 at 1:09 am

    Daca retrag banii,ramand pe 0 si nu mai intru pe acel cont este posibil sa imi ia taxa de inactivitate aia 10 usd …sa trimita ceva plic acasa? Nu vreau sa ma trezesc peste 10 ani ca nu stiu ce datorii am … Pot face smecherii de genul asta? Nu cunosc domeniul, am intrat dintr.o prostie si am facut ceva bani si este pacat de ei sa nu.i scot..800 de lei pt un student sunt bani!

     
  58. State Alin

    14 Martie 2016 at 8:52 pm

    Salutare! Am o intrebare, sunt major, stiu sa joc, dar nu am cont bancar , as putea scoate banii pe contul mamei mele?

     
    • ciprian

      4 Aprilie 2016 at 6:29 pm

      nu trebuie sa iti faci cont pe numele tau

       
  59. nicu

    15 Martie 2016 at 3:25 pm

    ce se intampla daca nu mai utilizez contul si banii sunt pe 0…trebuie sa platesc 10 usd pt iactivitate?

     
  60. Leonard George

    16 Martie 2016 at 4:32 pm

    salut, am avut un cont in care am ramas pe 0, am facut alt cont si momentan n-am primit nici un mesaj ca ar fi ceva neregula dar din ce am citit pe aici daca am facut alt cont pe acelasi computer n-as mai putea retrage banii, deci are rost sa mai continui sau o las balta?

     
  61. nicu

    16 Martie 2016 at 8:24 pm

    daca pe pagina cu pozitii inchise, jos , imi apare ca am cu -300 ron si alimentez contul, imi va lua din bani 300 ron?

     
  62. mihaela

    17 Martie 2016 at 11:36 pm

    De unde poti scoate bani ??

     
  63. Roxana

    18 Martie 2016 at 6:02 pm

    Buna, am si eu o intrebare pentru cei care au retras bani de pe platforma plus500.
    vi s-a luat comision la retragere si daca da cat?

     
    • ciprian

      4 Aprilie 2016 at 6:26 pm

      da in jur de 10-15 ron pentru retragere de 415 ron

       
  64. Vlad

    28 Martie 2016 at 1:29 pm

    buna, am statusul aprobat(transmis) asta inseamna ca am primit bani in cant sau mai am de asteptat,am verificat cardul la bancomat si nu aveam nimic

     
  65. ciprian

    4 Aprilie 2016 at 6:24 pm

    salut!pot face o depunere mai mica de 500RON ?

     
  66. Petrican

    19 Aprilie 2016 at 9:04 pm

    Cum pot schimba numele pe +500?

     
  67. szornyimihai

    24 Iunie 2016 at 1:48 am

    Acum vad ca este la puncte 0/100, tot 61 trebuie sa fac?

     
  68. Andrei

    2 Iulie 2016 at 6:39 pm

    Pot sa fac vreo ceva cu banii daca nu sunt major? Sau joc degeaba si trebuie sa astept sa fac 18 ani si sa-mi fac card?

     
    • Andrei

      2 Iulie 2016 at 6:40 pm

      xD

       
  69. Adrian

    18 Octombrie 2016 at 6:04 pm

    salut! de pe ip-ul meu s-au facut mai multe conturi (colegi de munca), intrucat folosesc laptopul de serviciu. Am cheltuit bonusul si dupa ce am ajuns pe 0, am efectuat o depundere de 500 ron. Din acesti bani am reusit sa castig o suma frumusica. Tinand cont ca am jucat din banii depusi de mine in urma consumarii bonusului, iar toate datele mele sunt verificate, exista riscul sa-mi mai blocheze retragerile? Multumesc anticipat pt raspuns!

     
    • iulianradu24p

      20 Octombrie 2016 at 9:00 pm

      Salutare Adrian, cel mai probabil nu o sa iti aprobe retragerea. Acum ideea este in felul urmator, sa nu mai fii avut alte conturi pe numele tau.
      A doua problema ar fi ca persoanele care au folosit acelasi IP sa nu fi folosit doar bonusul, adica sa retraga si sa nu mai depuna.
      Cei de la plus500 sunt foarte stricti cu termenii si conditiile lor.

       
  70. Alexandru

    2 Noiembrie 2016 at 11:15 pm

    Am si eu o nelamurire legata de retragerea banilir.am verificat tot ce se cere si acum la metode de plata am pus card visa,si apare ca este analizat.Aveti idee ce trebuie sa fac?Multumesc.

     
  71. Alexandru

    2 Noiembrie 2016 at 11:17 pm

    Am si eu o nelamurire legata de retragerea fondurilor ,am verificat tot ce se cere si acum la metode de plata am pus card visa,si apare ca este analizat.Aveti idee ce trebuie sa fac?Multumesc.

     
  72. Marian

    29 Noiembrie 2016 at 8:49 pm

    Am retras 3100 ron platforma e de incredere

     

Zi si tu acuma

 
